torstai 16. huhtikuuta 2009

Aamu-uinteja

Huomenta vaan.

Musta tulee heti aamusta kala, kun lupasin mennä uimaan Kessun kanssa. Saas nähä hukunko sinne ku ei pysy oikeen hereillä. Nukahan kesken kaiken ja vajoon pohjaan ja kukaan ei huomaa mitään.

On jotenkin tosi typerän kuuloista kun sanon et mulla alkaa koulun jossain 11 jälkeen... ja oon nyt koululla ja menossa viel urheilemaan O.o. Missä välissä musta on tullu liikunnallinen? Ja missä välissä oon alkanu kirjottamaan ajatuksiani ylös näin innokkaasti :D. Ketään varmaan kiinnosta mitä tänne höpöttelen, mut lainatakseni Kessua "ei teidän tarvitse lukea".

Nyt on tylsää ei jaksas olla koulussa paitti että vika tunti on matikkaa sille vois mennä ku kerranki osaan tehä noita juttuja. Mut muuten koulupäivä vois vaan sujahtaa ohi nii et ei tarttis mennä millekkään tylsälle äikän tunnille! Ja sit vois suoraan siirtyy huomiseen ja pääsis lujikseen. Tosin mulla on töitä joten se ei pakolla olis ihan niin miellyttävää kuin jos olis siel vaan hengaamassa. Mutta saa rahaa, joten kestän tän kauhean muutoksen mun perjantain hauskanpidossa... Ja kivetkin nauraa mulle :p.

Juuh nyt pitäs varmaan alkaa valumaan kohta pois, pitäs tossa 5 min päätä olla aulassa Kessua tapaamassa. Ihme et se ei oo jo paikalla ja tullu ettimään mua ku se tietää et oon koululla...
Noh mutta tälläistä tänään... Päivän biisi on Sugarbomb - Hello ja fiilis on happy (:

[Kopioitu suoraan IRC-gallerian päiväkirjastani, siitä tekstiasu]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti