torstai 30. tammikuuta 2014

Aikainen lintu nappaa krakan

Mitään sanottavaahan mulla ei näin aamusta ole, mutta kirjoitanpa silti. Mutta mitähän sitä kirjoittaisi...? No mulla on ollut tässä kolme hyvää päivää. Eli mulla on ollut hyvä viikko? Nii sitä kai vois sanoa, siltä ei silleen tunnu, mutta ei tää kovin pahakaan ole ollut... Joka tapauksessa hengissä ollaan niiku oon kaikille vastannut ku kysyneet miten menee. Hengissä myös ajattelin pysyä, tiedoksi kaikille, jotka ovat huolissaan :)

Heräsin tuossa 4:40 ja pohdiskelin syntyjä syviä kun en unta saanut. Päätin nousta samaan aikaan rakkaan kämppikseni kanssa (5:10) ja keittää vähän teetä, käydä suihkussa ja pukeutua ajatuksen kanssa, mutta ihan vain vähän. Mukavaa ottaa tällainen hitaampi aamu ku kamala hösäämiskaaos yleensä aina ku puolessa tunnissa itteni puen ja pesen ja pusutan ennen kouluunlähtöä :)

Ihana muki, Kyllä minä tiedän! Pikku Myy muumiteetä ja All time Low
Nyt katkes ihan totaalisesti ajatus. Mulla oli jotain sanottavaakin! Ehkä... Varmaan piti puhua tosta kuvasta...

Hyvää on tuo muumitee, eikä ees eniten sen takia, että siinä on Pikku Myy sitruunateetä ^^ Teetä heti aamusta, mustahan tulee kohta ihan terveysihminen :)
Siellä taustalla sitten soi All Time Lown levypläjäys Don't Panic: It's Longer Now! ihan vain, koska sielä keikalla olisi hyvä osata muutama kipale uudempaakin tuotantoa. Ihan en ole rakastunut mihinkään kipaleeseen vielä, mutta kun tarpeeksi luukuttaa niin eiköhän sieltäkin joku pompsahd. Ainoa johon erityisesti kiinnitin huomiota oli Thanks to you. Itseasiassa ihan heräsin kuuntelemaan sanoja tän biisin kohalla, että hyvää päivää vaan mullekin.

Siinä teille:



Sitten sitten sitten ajattelin tehä jotain rohkeeta. Nimittäin ostin täysin spontaanisti pienen kannustuksen ansiosta jakun (siinä on herranjumala toppauksetki, mä oon aina ollu niitä vastaan!!!) ja kelasin laittaa sen tänään päälle, vaikka en oo vielä tottunut koko ajatukseen, enkä tiiä näyttääkö se oikeestaan hyvältä enkä tiiä mitä kivaa yhistäisin tähän...
Kaipaisin vähän mustaa krakaa, olisikohan pikkusiskolla... Mutta siis pienesti omassa päässäni saavutus tämä, tai pieni heittäytyminen hälläväliä asenteelle ja muuta hurjaa! Onhan sillä siskolla musta kraka, nyt alkaa taas karkaamaan järki, menee ihan sekoomiseks tää juttuKii.Ihan menee ajatuksenjuoksuksi, juoksee lujaa ajatus, karkuun juoksee Ellu, hakee siskoltaan krakan ja kouluun lähtee, kiltti Ellu.

Okei Kiitos ja kumarrus kaikille, tämä lapsi lähtee nyt ekaa kertaa elämässään olkatoppauksilla (ihan varmana eka kerta!) ulos! Adios :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti