torstai 9. tammikuuta 2014

Uusi yritys

Noni, täällä taas. Vuosi on vaihtunut ja taas on hyvä koettaa päivitellä ja aktivoida tätä koslaa. Ulkoasu on vaihtunu, ei oo ihan niin synkkää ku muutama aikaisempi ilme. Oon ihan tyytyväinen tohon ilmeeseen, otsikko vähän epäilyttää kun se on niin omalaatuinen, mutta se kuvaa mun nykyistä mieltä niin hyvin, että olkoon tollainen :)

Laatikkoasiaa tulee siis siitä, että kun puhutaan mun tavasta käsitellä asioita niin laatikoiminen (mielellään mielen pimeisiin syrjäisiin nurkkiin) kuvaa tätä hyvin. Mä en siis pitkään aikaan oo käsitelly asioita ja nyt ollaan tässä, monta vuotta kulunu ja ahdistus kokoajan pinnassa. Siispä on aika alkaa käsittelemään asioita ja myös on aika alkaa tekemään asioita.

Hirveän pitkään oon vaan lagaillu ja en oo kamalasti vaivautunu tekemään mitään. Ainoo mitä on tullu tehtyä on Hunksien perässä juoksentelu ja vaikka se onki vieny meiät mm. Espanjaan niin muutakin vois tehä. Tällä hetkellä olis hyvä kanssa tehä töitä ja etsiä vakituinen työpaikka jos mahollista. Mä nimittäin erosin vakituisesta työstäni, koska siellä oli ikävää ja nyt heitän keikkaa ja työt on vähän kortilla :(

Nyt siis haetaan motivaatiota, puhtia ja mielenrauhaa. Samalla pengotaan laatikoita ja katsotaan, mitä sieltä löytyy :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti