sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Suoraan sydämestä

Vain kerran,
suoraan sydämestä.
Mieti hetki mikä on tärkeää,
mitä todella haluat.
Vain kerran elämässä;
suoraan sydämestä.

Anna sen olla.
Älä koskaan epäröi.
Vain kerran elämässä.
Onnelliset loput eivät ole minua varten.
Aurinko laskee;
sammuu tunne.

Pitkään mietin.
Pitkään sydäntäni tutkin.
Huomasin sen taas ehjäksi,
pahat muistot karkoittaneeksi.
Ei ollut tilaa murheelle;
ei tilaa kyynelille.

Anna olla.
Koskaan älä epäröi.
Vain kerran elämässä…
Onnelliset loput eivät ole minua varten?
Aurinko laskee;
kuvittelen sut vierellein.

Elämä kulkee eteenpäin;
ei jätä aikaa, ei paikkaa.
Elämä haavoittaa, aika korjaa.
Miksi en odottanut?
Miksi en malttanut?
Jos oisin varonut…

Anna olla, unohda,
koskaan älä kaipaa.
”Tehty mikä tehty”.
Onnelliset loput eivät ole minua varten.
Ehkä aurinko nousee,
alkaa uusi päivä.
Ja taas unohdan odottaa.

Ja elämä jatkaa kulkuaan.

-------------------------------------------------

Ajatelkaa lauluna... Pahoittelen jos ei iske mutta tää on toinen joka sitten kuvaa kivasti mun tunteita tänään. Pitää omalla tavallaan kiittää että mulla on sellainen fiilis että saan kirjoitettua kaikenlaista... Omalla tavallaan se on hyvä että saan tekstiä aikaan, toisaalta mielummin tilanne olisi sama kuin sanotaan viikko sitten. Kun kaikki oli vielä hyvin. Ainakin niin luulin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti