tiistai 4. helmikuuta 2014

Tavallista tapahtumarikkaampi päivä


Tänään on ollut kumma päivä. Ainakin siitä on ollut omaperäisiä käänteitä. Totesin, että suuttuminen tekee välillä hyvää. Totesin, että mulla on yhä kyky pitää itteni suunnilleen koossa jos on pakko. Pystyn yhä ajamaan Helsingissä, vieläkään en oo kuollu. Opin taas kerran, että vaikeneminen on joskus kultaa, mutta aina välillä on hyvä avata suunsa.

Kaikenlaista sitä tänään kyllä oppi... Mutta en kyllä oppinu laskemaan tunnuslukuja. En sitten yhtään.

Soitin tänään Nupoliin, näyttää vahvasti siltä, että saisin lähiaikoina ihan ammattiapua tähän mun sekopäisyyteen. Ehkä ihan hyvä, tätä ei oo jatkunu kamalan pitkään ja alan jo kyllästyä koko sekasotkuun.

Ja voisin lähettää ihmisille terveisiä, koska sellainen on hauskaa :D

Hei sinä rakas ihminen siellä, joka toivottavasti aloitat lukemaan tätä! Kiitos, että olet siellä aina päivystämässä, oot mun elämän tuki ja turva.

Hei te kaksi höpönassua, haukutaan  parannetaan maailmaa joskus yhdessä, kiitos, että ootte se normaali elämä, jota välillä karsastan :)

Hei rakas riitapukarini, kiitos, että kanssasi voi päästää höyryjä ja välillä tapella oikein kunnolla. Ja kiitos siitä kokemuksesta, jonka turvin voin puhua itselleni välillä järkeä ;)

Sinä ihminen, jos luet tän: kiitos, että oot kannustanu mua tuomaan niitä asioita itessäni esille, joista oon salaa pitäny. Vaikka ei ollakaan aina ihan samalla kartalla, kiitos että oot yhä siinä, tavallas. Kiitti ja anteeksi, että oot mun katkaisin, ehkä musta joskus tulee tasapainoinen sen ansiosta.

Ja viimeisenä tällä kertaa sinä rakas ystävä, joka jaksat kuunnella mua järkevästi ja jaksat nauraa mun järjettömyyksille. Kiitos jokaisesta kävelystä ja jokaisesta neuvosta, jonka oot antanu (vaikka en niistä aina pidäkään).

Näitä terkkuja lähettää Ellu, vähän rikki ja hullu ja äkkipikainen, mutta yhä elossa! Kiitos kaikille jotka jaksatte mua vähän tällasena sekopäisempänäkin aikana. Ja mulle saa alkaa huutamaan samalla tavalla ku oon ite huutanu samassa tilanteessa oleville jos alkaa näyttää siltä, että menee liian pitkälle! Ja jos ette hetkeen kestä mua niin mulle saa sen sanoa, en vedä ranteita auki sen takia :)

Nyt kun elämä ei tunnu enää yhtä toivottomalta ku aikasemmin, hyvää yötä ja toivottavasti aamun olotila vastaa illan olotilaa (:

4 kommenttia:

  1. Hih, tätä lukiessa tuli hyvä mieli, kiva että on ainakin nyt hyvä olotila siellä :) Ja jee luulen että tunnistin noista aika moniakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tarkotuksella aika tunnistettavissa :) Hyvä et aina mun kirjotukset ei masenna ;)

      Poista
  2. Kultapieni kyllä kaikki järjestyy vielä ja oon täällä aina jos tarvitset :-*

    VastaaPoista