sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Bruuveri ja Venue

Noniin, tänään siis vähän erilaista päivitystä. Käytiin nimittäin tossa iltasella vähän Helsingissä hillumassa.
Annin kanssa mentiin Bruuveriin istuskelemaan ja sosialisoimaan Fetlifen miittiin ja jutskailtiin siellä niitä näitä random ihmisten kanssa. Sieltä sitten suunnilleen yhen maissa saatiin tanssiseuraa paikalle ja lähettiin jatkoille Venueen vähän tanssahtelemaan. Tulikin tanssittua ja hämmennettyä ihmisiä ihan hyvissä määrin :) Pikkasen kattoivat ihmiset meirän touhuja, mulla taitaa taas tulla tissiin mustelma :))

Oli aika mukava tanssia pitkästä aikaa (muuallakin kun laivalla), sai vähän tavallaan kulutettua fiiliksiä johonkin vähän järkevämpään. Eka oli vähän hassu olo ku olin hippimeiningeillä liikenteessä, mutta lopultakin fiilis oli aika oikea ja tanssiminen tuntu hyvältä, ei tullu sellanen awkward olo... Oli kanssa kiva nähä tuttuja ja saada vähän huomiota, ja joku ihan random jäbä (jonka oon kyl jossain nähny, varmaan koulussa) moikkas mua ihan ku jotain vanhaa tuttua, ihme tyyppi :D

Päällähän mulla oli nuo ihanat haaremihousut (joiden takia meinasin lentää portaat alas, onneks siinä oli frendi edessä nii sain tukea), tennarit ja tollanen vähän pitsikuvioinen villapaitajuttu (mukavasti näkyy siitä läpi).

No mutta tällästä täl kertaa, ihan positiivista oli päästä vähän irrottelemaan, koska muuten päivä on ollu vähän sellanen piilomöhkis. Siivosin monta tuntia ihan vaan pitääkseni itteni ruodussa ja sit otin parit torkut ihan vaan koska oma vuode on kivan turvallinen.

Kahtellaan jos sitä sais kirjotettua tosta risteilystä jotain, sieltä tuli jopa otettua kuvia, voisi niitä vähän esitellä :) Öitä kaikille, mulla olis edessä unten jälkeen äidin kodin siivous (rahasta) ja voisin saada sitä ennen parin tunnin unet ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti