tiistai 18. helmikuuta 2014

SR-71 - Right Now ja minä-kriisi



Kuulokkeet korville ja musat täysille. Naapureiden korvia hellin täällä ku laulan täysillä mukana :) Helvetinmoista terapiaa tällänen.

Tänä aamuna heräsin siihen oloon et kaikki ei oo ihan kohallaan. Vähän ahisti silleen salakavalasti ja pohdiskelin pitkään vuoteessa elämän syviä syntyjä. Muun muassa sitä miksi helvetissä mun pitää olla minä. Lopulta sain perseeni ylös ja suihkuun, pesin viikonlopun viimein yltäni (aka mulla oli viel eilisenki huulten jälet tississä ku en käyny suihkussa :D ) ja kuuntelin All Time Lowta ja pohdiskelin millasen keikkapäivityksen oikeen rustaisin.

Hei olen Ellu, olen tavis ja söpö
Pikkuhiljaa alko kalvamaan sellanen epämääräinen tunne taas et joku nyt vammaa, pohdiskelin et tänään selkeesti taas sellanen huono päivä ja jatkoin elämääni. Mut huonot päivät on vähän sellasia et ei sitä nii vaan jatketakaan elämää. Se fiilis kalvo mua yhä enemmän ja aloin pohdiskelemaan sellasia syvällisiä kysymyksiä kuten: "Kuka mä olen" ja "miksi mä olen minä" ja "miksen mä vois olla vaikka joku muu"... En vastannu itelleni et "Hirveen hyvä kysymys mut kysy vaikka mitä kello on". En vielä osaa vastaa itelleni, mutta pienen spontaanin hajoomisen jälkeen päätin vaihtaa All time Lown johonkin muuhun ja päädyin vahingossa tohon yllä olevaan biisin.

Heti tuli parempi mieli, toi Right Now on vähän agressiivisempi ku ATL ja selkeesti tarttin agressiivista. Avas vähän ajatuksia ku sai eka hetken huutaa laulaa täysillä. Tajusin et mulla oli ihan huikee viikonloppu ja palasin nyt niiku arkielämään (ei nyt ookaan ku tiistai, minä hitaasti lämpenevä peruna). Mut en kyl haluu palaa arkeen. Koko viikonlopun olin vähän joku muu ja nyt oon niiku joku toinen eikä tää oo yhtään kivaa. Kuulemma tota heräämistä kutsutaan aikuistumiseks. Jätän kyllä sen kokeilemisen väliin, ihan turhaa sellanen!

Ilme = ihana
No mut nyt on parempi fiilis, yhä sellanen olo et mun sisällä on joku muu, joka haluis enemmän esiintymisaikaa. Lisää kamera-aikaa kaikille mun sivupersoonille! Mut mä uskon et tulis parempi fiilis useemmin jos tekisin kaikenlaista useemmin. Vaivautuisin liikkumaan täältä kotoo tekee kaikenlaista pientä kivaa. Hanki elämä nainen!

No mut ku saan aikaseks nii rustaan tänne päivitykset ainakin risteilystä ja tosta ATL:n keikasta. Mahdollisesti myös muuta luvassa, Ken tietää, kysykää siltä :)

 Tuolla nuo kuvat muuten havainnoillistaa millasil hepeneillä pompin baarissa vuonna 2012 ja nyt vuonna 2014.
Eka kuva otettu v. 2012 El Armadillon bilispuolelta näköjään (?), hirveen lutusen näkönen oon jooo. Ja tän toisen otin ku tulin kotiin ATL:n keikalta. Siinä päällä korsettipaita, minihame, ei näy mut stay-up sukat ja sukkanauhat (oli aika muksan näköset muuten), tennarit ja villasukat. Vähän vähemmän tavallista :D Mut mikäs sen parempaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti