lauantai 14. toukokuuta 2011

Päivä 6 – Minun päiväni

Tota, tää päivä on kyl ollu aika tylsä...

Heräsin turhan aikaisin eli puol 8, koska työthän tällä tytöllä alkoi 9:00, kuten joku saattaa ehkä muistaa aikaisemmasta postauksesta Päivä 4 - Tätä olen syönyt tänään. En ehtiny syödä kotona mitään, lähinnä siks, koska junnasin koneella turhanki pitkään. Selasin läpi yhtä räppifoorumia ja feissiä koko aamun. Untahan tuli saatua tuossa yöllä se 5h ja pikkasen jumitutti.

Sit lähin töihin ja ku olin siel liian aikasin, en päässy sisään (ku mulle ei oo annettu avaimia) ja lähin sit mäkkiin ostaa aamiaista :). Naminami ja silleen, tosi terveellistä. Töissä oli hirmu kiintoisaa, uskokaa pois, mä pääsin hyllyttelee leipiä ja en oikeen tyksi siitä, en koskaan löydä niille oikeita paikkoja... Muute oli ihan jännää, mitään ei tapahtunu ja mä olin kokoajan ihan koomassa... Näytin varmaa tosi mahdilta ku tuijotin vaa jonnekin kaukaisuuteen ku jumitutti....

Noh sit kotiin pikkuhiljaa, nyt oon sitten kirjotellu blogimerkintöjä koko loppuvuoden edestä ja jutskannu rakkauslauluista feississä ♥ Tallulah osu niin nappiin, haastoin tuon yhen ettimään laulun jota rakastan :) Onnistuhan se (:

Seuravaks pitäs kai syödä jotain, olis ehkä vähän turvallisempaa men sit Katjulle katsomaan Katjun (YLLÄRI) ja Iskun kanssa Euroviisuja. Saas nähä millasen juomapelin Katja onkaan meille netistä kaivanu :) Ja lupaan hajoo jos Suomi voittas, se ei vaan mee nii, sori jos oon pessimisti  (;

Mua altistetaan tääl "hyvälle musiikille"  :P Ei tää kyl huonoo oo...

Otan tosta listalta näin Euroviisufinaalin kunniaks Suomen biisin tänne kuunteluun ;)

 Ja siis tossa on se kiva alotusmusaki ja kaikkee :P

Nauttikaa, nii mieki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti