maanantai 9. toukokuuta 2011

Päivä 1 – Esittele itsesi

Noni, tästä lähtee.


Mie olen siis Elisa, kutsukaa Elluksi. Tälläinen tyttönen Espoon sydämestä, käyn lukiota Kuninkaantiellä ja valmistun tuossa 4.6. eli aika pian. Kävin muuten lukiota laiskana 4 vuotta ;), miksikö, ihan koska en halunnu kirjoittaa matikkaa ja äikkää samassa :).

Niih, tällä hetkellä asun vanhempien luona, mutta muutan kaverini Katjan kanssa kolmioon ei niin hirveän kauas sieltä missä nyt asustelen. Tulee mukava oppia asumaan omillaan. Yleensä myös punkkailen kaverini Annin kotona, koska joskus on vain hirmu tylsää mennä kotiin :).

Sitten tota, noh kuviahan musta on tässä näkyny ja mun historiassa paljoa kertomista... Kävin ala-asteen ja yläasteen eri paikoissa, lähinnä siksi, että kaverit ala-asteella oli hieman, miten sen sanois, huonoa seuraa ja päädyin tekee kaikkee typeää kuten näpistelee kaupoista eikä koulukaan oikeen kiinnostanu, olin kunnon kiltti junnuraggari xD. Yläasteella sit aloin opiskelee ja olin jokaisen open lemppari (sopii ainakin niin kuvitella). Sain uusia kavereita ja vanhat jäi aika paljo menneisyyteen. Näiden kavereiden kanssa nykyäänki aktiivisesti yhteyksissä, sillä niiden kanssa siirryin tuonne lukioon ja noh, olinhan mä sielläkin ihan menestyvä pikku opiskelija.

Mie olen seurakuntanuori, kiitos Katjan, lähin isoskoulutkseen ja siitä se lähti. Nykyään on monta leiriä takana, pikkasen vapaaehtoistoimintaa ja nykyään toimin kahvila-avustajana Lujakallio-kahvilassa, eli myyn pikkusille karkkia ja kahvia :). Paljon kavereita on tullu myös seurakunnan kautta tutuksi, ja luultavasti seurakunnan piireihin meno oli paras asia mitä koskaan tein. Sen johdosta oon tavannu ihmisiä, jotka on kasvattanu mua suunnattoman paljon henkisesti. Myös kaikki noi seurakuntajutut on kasvattanu mua, oon joka päivä yhä parempi esiintymään, joskus se oli ihan kamalaa...

Ja mitä sitten? Jotain random faktoja? Oon vielä sinkku, saas nähä kui kauan... Sinkkuus ei oo kauheesti ollu mun juttu... Tota, lempivärit on vihreä ja musta, lempiruoka kai jokin mis on kalaa? Oon sellanen herkkusuu et aika paljon kaikkee menee alas, kiinalainen ruoka on namia *sytän*. Mun hammasharja on kai vihree ja lempieläin olis kai rotta.

Tosiaan, lemmikkejä mulla on kolme, tollasia aivan ihania pikku rottasia, jotka tekee mut joskus ihan hulluks xD. Ne on jo melkee 1,5v ja kohta kupsahtaa ja saas nähä miten sitten suu pannaan :(.

Okei, ehkä mä oon taas puhunu tarpeeks, ei ooollu maailman järjestelmällisin esittely, mutta mä tykkäänki enemmän kirjoittaa mitä asioita tulee mieleen, ku jonku kaavan mukaan. Kysykään jos haluatte tietää musta vielä jotain, kerron mielelläni, tää on nyt hyvä mahdollisuus tutustua muhun syvemmin. Voisin heittää vaikka innokkeeksi lupauksen, että mitä tahansa kysytte, mä vastaan siihen (jollei se oo jonkun toisen henkilökohtainen asia ;))

Ellu meneekin tästä sitten syömään myöhäistä aamiaista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti