lauantai 14. toukokuuta 2011

Päivä 3 – Minun vanhempani

Hmm, minun vanhempani eroavat. Aloitetaan siitä, onhan se ihan julkista tietoa. Homma on ihna jotenki kasassa, eiköhän tästä kiltisti selvitä kun iteki muutan pois.

Mutta miun äitini täyttää 49v eli se on jo ihan kalkkis, toinen jalka haudassa. Äiti synty Virossa, joten mähän olen puoliks virolainen. Sen tyttönimi on Eliko Intal ja se lausutaan "Elikko" sillee virolaisella puoltoistakertasella K:lla... Arvatkaa kattoko Suomessa ihmiset hassusti ku se esitteli ittensä... Noh mut meilpäin alettii äitii sanoo Eliks ja sit se vaihto nimensä Eleanoraks. Ja tota... Mun äitini on aivan omaa luokkaansa, se on suora ja suurisuinen ja omaperäinen, aina joskus sitä saa hävetä ku suomalaiset on niin sulkeutuneita ja äiti puhuu jotain seksistä flyygelin päällä mun kavereille. Mutta mun äiti on silti maailman paras äiti :)

Miun isi on tuota 45v? *tarkistaa* oikeestaan se täytti tossa kaks kuukautta sit 46v, en muistanu ollenkaan huonosti. Mun isi on ihan suomalainen ja sen nimi on Heikki, tuntuu hirmu hassulta ku kaverit kutsuu sitä Heikiks, se on aina yhtä hämmentävää. Mun iskä on tietokonenörtti, ainakin omanlaisensa, töissä jossain ohjelmointifirmas jne. Isi on kärttyinen mut letkee tyyppi riippuen päivästä. Mä oon aikalailla samanlainen ku isi, en yleensä tee mitään ilman inspistä, ja aina pitää valittaa jostaikin. :)

Nää on siis mun vanhemmat, sanokaa hei niille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti