tiistai 10. toukokuuta 2011

Päivä 2 – Eka rakkaus

Tuota, eka rakkaus on hieno juttu? Itelleni se aiheutti suunnattomasti harmaita hiuksia ja aiheuttaa joskus nykyäänkin. Kuitenki ensirakkaus on tärkee juttu ja toivottavasti jokaiselle jotenki positiivinen kokemus.

Ite en kuitenkaan oo niin valmis käsittelemään omaa rakkauttani näin blogissa, ei nyt ihan tunnu hyvältä ajatukselta, voin kuitenkin tylsänä ihmisenä todeta, että oli kyl parasta, mitä oon koskaan tuntenu. Ei sitä rakastumista vaan voita mikään. Sitä ei muista niitä huonoja aikoja, vaikka ne potkis piikkareilla päin pläsiä.

Mut RAKKAUS, puhutaanpa siitä hetki... Ihan niiku mulla ei nimittäin olis muutakin tekemistä. Rakkaus on AIVAN MAHTIA, jos nimittäin saa vastarakkautta, ja joskus muutenkin se on ihanaa. Romanttiset leffat on ihan huippuja (siis täastähän minä ainakaan en halunnut puhua, eeeeen). Parhaia niistä on:
Suom. Rakkautta vain
Ellun lempi romanttinen komedia. Mä en vaan jaksa olla rakastamatta näitä. Joskus sitä tosin vaan haluis kääntää katseensa pois kun tulee jotain tuhottoman noloa, mutta hei, se on kai kasvattavaa. Kuitenkin KATSOKAA *sydän* Niin ja muistinko sanoa, että tohon leffaan on kerätty suunnilleen kaikki mun lempinäyttelijät, Johnny Depp vaan puuttuu :)

The Holiday <3
Ellun uusin rakkaus. Jotenkin aivan kutkuttavan ihana sykkyrä rakkautta, pettämistä ja kaikkea ihanaa(eiku...) :). Enisvei, kattelin ton ajankuluks pari kertaa läpi, rakastan (:

Mä voisin jatkaa tätä ihanien leffojen luettelointia, mutta enpä taida. Pitäs nimittäin lähtee töihin valmistautuu. Pitäs olla muuten laitanto laittaa mut aamutöihin. Ei hyvä. Noh mutta vielä vika leffa, nii ei jää kaivelemaan hampaankoloon ja sitten tää offtopic saa jäädä tähän... Tai siis siihen O.o?

10 Things I hate about you
Ihana näyttelijäkaarti, ihana juoni, just sopivasti kommelluksia, mä voisin oikeesti ylistää tätä vaikka kuinka pitkään! But gotta say, I just love it <3. Erityisesti toi Heath Ledger, aivan mahtava näyttelijä :)

Noni, tähän loppuu nyt heiti juu... Nyt joku hyvä lopetusrepla, "Make love, not war", "Peace and love", "All we need is love" pampadampam, ja tähän loppuu NYT.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti