lauantai 14. toukokuuta 2011

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään

Otan tässä nyt pari päivää kiinni ja lähetään siitä, mitä olen tänään syönyt... Tuota, siitä tulee melkoisen lyhyt lista :) En nimittäin jaksa muistella, että mitä söin sinä päivänä ku tää piti kirjottaa, joten kerron mitä _tänään_ söin :P

Jotenka aamulla vetäsin kiireessä BigMacin lähinnä, koska oli 20min aikaa hankkii jotain ruokaa ja se oli ainoo paikka auki enne klo9, jollon mulla siis alko työt... En päässy sisälle kauppaan joten possuttelin parkkiksella :)
Mumsmums

Sitten töissä vetäsin nopeesti sellasen lohivalmissalaatin, joka oli MUMS aivan ihanaa ♥ ^^. Ja join pikkasen maitokaakaota, joka on multa tosi kummallista , mutta mitäs sitä ei tekis kipeen kurkun eteen :). Ja energiajuomaa kanssa vetelin, teinimäisesti ES:ää xD (Ja kaikki varmaan osaa kuvitella miltä energiajuoma näyttää nii en viiti siitä kuvaa laittaa, ja lohisalaatit ei googles näyttäny yhtää nii hyviltä, ku se mitä söin...)

Noni, sellasia Ellu on tänään popsinu... Illalla, näin etukäteen voisin kertoa nimittäin, syön varmaan tälläsiä:

Butter  ♥
Kyl aattelin jäädyttä ja sit syödä, oikeesti oli siis tätä tarkotus juoda, lol ja sitä rataa...
Meidän sipsit ja dippi tulee näyttää nii paljo paremmalta ;)
Noni, googlen suosiollisella avustuksella oon saanu tähän postaukseen kuvia, noi kaikki löytyy siis jostain netin syövereistä ja jos joku tulee joskus itkee että hänen kuvi iik nii pointsit nyt heti kaikille, joille nää kuvat oikeesti kuuluu, ei nimittäin kuulu mulle kaikki tajuu jnejne ;)



Illalla siis tarkoitus katto Euroviisut, Suomi jeejee, voitettiin tai ei :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti