torstai 25. maaliskuuta 2010

Päivitys Osa 1

Okei, joten ekaks, mä olen tehny päätöksen, että mä en enää laihduta. Siis kaikki tollanen panikointi jostain kiloklubista ja siitä, että jos menee pitää kivaa nii ei voi tehä sitä ja tätä. Sellanen käy hermoille ja ei sitä viiti enää tehä. Mun liikuntasuunnitelmat on menny ihan päin hornan tuuttia ja nyt pitää keksiä joku muu tapa saada itsensä kesäkuntoon.
Jos saisin jostain käsiini perus vatsatanssimusaa nii vois harjotella liikkeitä kivasti. Mie sentään tiiän, että ne toimii ja siinä on improvisoinninki varaa... Mut saas nyt nähä mitä tästäkin taas tulee. Ehkä onnistun, ehkä en, mutten kuole vaikka en onnistukaan. Luojalle kiitos siitä ;).

Voisin siis iloisena kertoa muutamia asioita:

  • Mie olen laihtunu pikkasen
  • Käytiin Reckless Loven keikalla 20.3 ja oli aika mahtavaa ^^
  • Tiistaina 23.3 oli The Baseballsilla nimmarikeikka Ompussa ja olin siellä Annin kanssa
  • Oltiin Katjan kanssa risteilyllä
  • Olen popittanut The Baseballsia PALJON
  • Löysin uuden hienon artistin nimeltään Mikko Pietilä
  • Opettelen nähtävästi taas pukeutumaan jotenkin :P

Aloitetaan siis siitä että olen laihtunut... Se on siis mahtavaa, mutta tuskin kestää ja heiluu paljon, ehkä jopa taipuukin? Ja se siis siitä kiitos.

Ja sitten Reckless Loven keikalla käynti. Oli mahtavaa! Ekaks olin ollu Iitulla yötä Aurooran työkeikan takia ja Iitulla sitten kateltiin telkkua ja koottiin sen hyllylle parit ovet ^^. Oli aika kivaa olla raksamies xD. Katottiin myös Jonas Brothersin keikkaDVD ja se oli huisi :D. Sain fanityttötartunnan... Iitun hyllyjä pääsee ihastelemaan TÄÄLTÄ ja Jonas Brotherseja voin ehkä joskus fiilistellä kanssa.
Iitulta sitten matkasin tapaamaan Annia, Maraa ja Kimiä... Hengailtiin yhessä puhuen pervoja ja sitten Kimi lähti (ja juttujen pervousaste laski) ja me päästiin lopulta sisälle Tavastialle. Siellä sitten hengailtiin juoruillen ja lopulta alko keikka...

*Lisään tähän kuvia ja tekstiä kun saan niitä keikkakuvia Annilta*

Keikan jälkeen mentiin sitten oottelemaan, että pojat pääsee meidän ihmisten sekaan jutskailemaan ja käytiin sitten kuvauttaa ittemme kaikkien muiden paitti Ollin kanssa, koska Olli ei ollu kiltti sinä päivänä...
Mä kuitenkin otin kuvan myös Ollista:



Ja sitten, koska olin henkilökohtaiseksi lempparikseni valkannut Jallen niin sitten sitä mentiin härnäämään kun loputkin herraset suostuivat pistää päänsä ulos ovesta :D. Jalle tosin ei ollut kamalan kuvauksellinen eikä tullut kamalan edustavia kuvia, vaikka jätkä onkin aikas namu xD


Seuraavaksi hyökättiin lähellä olevan Hessun kimppuun ja se oli kuvauksellinen kaveri ^^ JA suunnilleen ainoo joka kunnolla poseeras mulle, vaikka otin kuvaa vaan kännyllä! Hessu oli mukava heppuli ja siitä sain kanssa monta monta kuvaa...

Mentiin lopulta juttelemaan Pepen kanssa ja senkin kanssa kuvailtiin, mutta koska akku loppu kännykästä niin en saanut siitä kuvia :( Onneks Mara ja Anni lupas sendaa mulle kuvia niistä ^^



Sitten THE BASEBALLS! Olin aivan täpinöissä, kun kuulin, että jätkät oikeesti tulee sinne jakelee nimmareita. Mentiin paikanpäälle Annin kanssa ja oteltiin pikkasen kuvia. Sitä ennen käytiin ostamassa mulle uusi kännykkä kadonneen tilalle, mutta siitä myöhemmin ^^.
Saatiin odotella herroja se akateeminen vartti, mutta lopulta nee tuli ja jopa laulo meille pienen pätkän Umbrellaa ilman mitään musiikkeja <3.

Joudutiin melko pitkään siin jumalattomassa tungoksessa jonotella ja jouduttin lopulta Annin kanssa erilleen toisistamme. Onneks Joni tuli pitää Annista huolta ja mie sain keskittyy siskostani huolehtimiseen... Sekin siis oli mukana menossa. Pääsin raivoomaan aikuisille siitä, että ne on idiootteja, mutta lopulta päästiin hakee ne nimmarit (jotka nyt sitten unohtu Annille). Olin ihan taivaassa enkä pystyny sanoo mitään fiksuu moikkaamisen lisäksi... Piti nii paljon keskittyy siihen etten tärise...

Basti edustaa oikeen kunnolla xD

Lopulta kaikki oli ohi ja luovutin siskoni äidin hoiviin. Me matkattiin Joni, mie ja Anni ulos ompusta ja samalla kössästiin seinältä julisteet (kiitos siitä Jonille <3)

2 kommenttia:

  1. Kirjoitan toisen osan aamulla, koska pelkäsin, että tuo failaa kokonaan jos laitan liikaa juttuja ;)

    VastaaPoista
  2. ei oole tullut seuraavaa osaa :'(

    VastaaPoista