maanantai 22. maaliskuuta 2010

Day drgyljöä1234567

Mie pyydän anteeks (tosin miks ihmeessä, mutta pyydän nyt silti) että en oo kirjottanu mitään mooooneen päivään ja olis pitäny mutta ei ole huvittanu ja sittne meinasin mutta netti katkes ja vitutti enkäpäivittänytkäänja *vetää henkeä*...

Joo, mutta mie aion ryhdistäytyä! AION (joskus ehkä) ihan varmasti. Mie tahon kuitenki onnistua ja siksi seuraavaksi pakotan itteni täyttää kiloklubia. Oon pitäny edellisen viikon taukoa ja koin positiivisena yllätyksenä, että ku eilen viimein kävin vaa'alla nii se näytti 59,1kg sen iänikuisen 60,6kg sijaan ^^. Se sai mut tuntee itteni tosi pirteet ja tuntu et oon sentään jotenki onnistunu.

Joten vaikka tänään oon jo syöny mm. VOHVELEITA ja kermavaahtoa niih huomenna on parempi päivä ja pääsen kattomaan THE BASEBALLSIA!!! IHANAA!!! Toivottavasti mikään ei mee mönkään tai mitään, olis niin hienoo päästä niitä kattomaan ^^. Joten katsotaan miten onnistun tällä viikolla ja heippa seuraavaan päivitykseeni asti...
IIK Millonkohan sellanenki tulee...

Hihihihi, söin kyllä kermavaahdon kanssa... Vaikka noi näyttääkin hyviltä

2 kommenttia:

  1. Sullahan on sit ihan kauhee bileviikko menos :D et sit tuhlaile basebooolsseja katellessas!!!

    VastaaPoista
  2. mä alotin kans samaan aikaan kiloklubin uusiks kun sä ja jaksoin melkeen kaks viikkoa! Sit en muutamaan päivään käyny täyttelemässä ja meni päivien ruokailut sekasin ja suututti enkä jaksanu niitä vaihtaa oikeille päiville :D. Mutta kyllä mä ihan hyvät pallurat sain sillä melkeen kahella viikolla, joten voitin pelin! :D

    VastaaPoista