tiistai 29. joulukuuta 2009

Paramore @ Helsingin Jäähalli 29.11.09 (ja vittuleva blogger)

Hei :D! Tässä tulee sitten ensimmäinen (tuleeko siihen 1 vai 2 M-kirjainta, joku nyt valaiskaa mua taskulampulla?) päivitys tähän vähän ajassa jälkeen jääneeseen blogiini... Kattelin vähä tässä kalenteriani ja mietin että mistä merkinnästä lähetään liikkeelle :D. Ekana pitäs varmaan siis tän mukaan kertoa hieman PAramoren keikasta :P. TODELLA WANHAA TAWARAA xD.


Eli jopa 29.11.09 esitti Paramore keikan Helsingin Jäähallilla klo. 20:00. Tai noh silloin esitykst alkoi. Niillä oli kokonaiset kolme! lämppäriä :O. Se on jo melkoisen peljon, salee ei olis maksanu keikka niin paljon ilman mahtavaa määrää lämppäreitä...

Ekana meille esiintyi tuotanoin... Löytysköhän se jostain netistä? Joo tota nyt en lupaa tän olevan varmaa tietoa, mut luulen että tää Eka esiintyjä oli Now Now Every Children... Ainakin kaikkitietävä Suuri Galtsu kerto että tää oli Paramorea lämppäämässä :D.
Mut oletetaan näin.
Kun nää esiinty nii mie olin vielä viemässä Jonin ja sen frendin... öööh tuota Laurin(?) kanssa narikkaan kamaa... Se käynännössä meinas sitä että mie rahtasin ne kaikki sinne narikkaan ja hoidin homman :D. Joni anto takkinsa mulle narikoitavaks ku se meni jonottaa paitoja Annille.
Narikointi meni hienosti, vaikka tää velotti multa tuplamäärän kaikista niistä takeista ja laukuista, kiitos siis siitä, että mulla oli varmuuden vuoksi toinenki 2€ tarkussa :). Ja en olis edes selvinny tästä koko koettelemuksesta jos Jonia ei olis ollu. Se kultainen poju kanto Iitun(?) reppua ku jonotettiin siel kauempana ja suojeli minnuu siin kamalas ryysiksessä :). Ja sit sen kaveri osti miule viel juotavaa ku voin huonosti ^^ On siinä niin kultaisia poikia.
Mutta tosiaan, ku me tuol ovien lähellä hengailtiin, käytiin narikas, ostettiin Annille paita ja mulle pillimehu <3.

Sanonko nyt että voi saatana! Mä olen tässä yrittäny viimeset puoli tuntia kirjoittaa teille kaunista merkintää mun Paramore-keikasta, mutta tää ei vaan suostu yhteistyöhön. En tiiä miksi, mutta kaikki teksti mitä tuosta "<3" kohasta eteenpäin kirjoitan, katoaa mystisesti jonnekin perseeseen... Joten mie kerron vain, että paikalla esiintyi myös lämppärit Paper Route, You Me At Six, jonka takia lähin tolle keikalle ja sittne esiintyi Papramore. Olisin halunnu linkkaa akikkii kivoi videoita ja kuvii mut jos ei niin ei sitten :(. Oli tosi kiva keikka ja kaikki oli ilosii ton jälkeen ^^. Kiitos siitä kaikille siis! (Nyt toivotaan etä tääkin teksti säilyy...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti