perjantai 11. joulukuuta 2009

Näitä aamuja kun herään ja huomaan olevani banaani

Hejssan.

Minnuu väsyttää jotenkin omituisesti tänään. Tai siis olen kyllä tietoinen siitä, että oon nukkunu kolme ja puoli tuntia ja että en syönyt eilen kuin 600 kaloria eli suunnilleen kaks kämästä ateriaa... Mut on sellainen "en jaksa nostaa kättäni" olonen fiilist :(. Eli vetämätönhän se sana on, niinhän? Niin kai, en ole varma. Mut siitä olen varma, että mulla on huutava nälkä ja olen silti syönyt kahden aterian kalorit! EN halua syödä enempää! Enkä kai sit syökään... Se siitä, syön sitten kivasti koulussa ja sitten ei ehkä olekaan niin nälkä enää :)

Sain jo aamun ensimmäisen hepulini :D Saan hepuleita yllättävän usein nykyään. Se kaiken kestävä ja sietävä Ellu meni lomalle jokin aika sitten ja nyt olen hieman herkempi ainakin tiettyjen tyyppien seurassa, joten pyydän anteeksi kaikilta pojilta joiden seurassa en mitenkään erityisesti hillitse itseäni... Samoin tytöiltä, erityisesti Kessulta, se saa tosi paljon mun kiukkua päälleen, vaikka ei aina itse olis ees syypää kiukkuuni. Harmittaa kettuilla ihmisille silleen...

Mut siis sutumukseni syy täl kertaa: AJAY (mikä supriise :D)Ja puhe on koulusta siis... Se kysyy miksi käyn koulua O.o
Ajay sanoo (8:09):
*what will u gat thr???
Ewwu sanoo (8:10):
*I will learn
Ajay sanoo (8:10):
*;)
Ewwu sanoo (8:10):
*It's high school for gods sake
*!
Ajay sanoo (8:10):
*haha
Ajay sanoo (8:11):
*u have already learnt a lot....
Ewwu sanoo (8:11):
*daa
*Finland is one most educated land in dah world
Ewwu sanoo (8:12):
**country
Ajay sanoo (8:12):
*who told abt this crap...

Tossa kohtaa sain hepulikepulit ja sillä meni kyl hetki tyynnytellä mua. Toi jätkä osaa ola niin idiootti ettei mitään rataa ja joudun kokoajan muistuttaa että se saattaa olla anonyymi ja ne on mitä on o.o. Joten pitä lähtee hymyillen mukaan keskusteluun, mut en jaksa. Idioottimaisuus menee yli.
JA en muuten vastaa enkustani, se on paskaa ja väärin, mutta ei siitä parane, sen voi taata ;D.

Kyl mut siis näin mun aamuun lähetään. Tänään käy matka leirille ja mulla on sanakoe tuossa kolmannella tunnilla. Tein eilen muffinsseja ja otan ne mukaan kivasti leirille (ja pitää muutenkin keksiä jotain fiksua, jota voi syötäväks ottaa leirille o.O jotain mikä ei läskistä ja pilaa mun lakkoa!) Mut Ruotsin sanakoe! Perkele! En ole lukenut, kyynel ja silleen... Taidan tän jälkeen lukea, onneksi enkun ja ruotsin välillä on hypäri ^^.
Ehkä elämässä sittenkin on jotain kivoja juttujakin :D. Löysin taas hetkeksi positiivisuuteni kaiken tän jatkuvan päänsäryn alta :).

Niih ja siis sen kunniaksi että olen kuunnellut The Baseballsii sen 760 kertaa (XD) nii laitan tänne videon kivasti niiltä:

2 kommenttia:

  1. Nyt on kuule pakko kommentoida jo ennen ku ees alotan lukee. Toi sun otsikkos on ihku ja se pakottaa kaikki lukemaan tän :p

    VastaaPoista
  2. Kalorilaskuria käytän, nykyään vain kun en mitään niin normaalista poikkeavia syö niin kalorimäärät on juurtunu päähän että osaa sitten ite laskeskella paljonko syömisistä suurinpiirtein tulee. Käytätkö ite mitään?

    VastaaPoista