maanantai 22. kesäkuuta 2009

Teetä

Olen koukussa, myönnetään. Tässä aikojen saatossa moni moni ihminen on yrittänyt tuputtaa mulle teetä. Yksikään niistä ei ole onnistunut saamaan mua oikeasti juomaan sitä, van olen ehkä lipitellyt mukillisen ja todennut, että on kamalan pahaa... Näistä ihmisistä voisin mainita, vaikka Paulin ja Nannan ja Sampsan ja Sannan... Joo ja Karo ja Mooni... Luulen että Pp ei yrittänyt koskaan tarpeeksi, koska en muista niillä koskaan teetä juoneeni. Kuitenkin muilla mainituilla olen kupposen juonut enkä kyllä ole kamalasti tykännyt. Tosin Sannalla oli valtavan hyvän makuista omenasokerihommelia jota laitoin aina kilon teeheni jolloin se ei ollut niin kamalan makuista. Siis omenalle maistuvaa sokeria, ei jotain omenan sokeria :p.
Eniveis nyt olen sitten hullaantunut teehen! Tai siis ainakin juon sitä täällä aikas paljon. Eilen meni neljä mukillista, mikä tekee 10-12dl (lol mikä ilmaisutapa) teetä :). Juon sitä siis, koska olen vilustunut ja se paransi tunnissa mun kurkku kivun huspois! Tosin ei se sairaus kadonnut vaan nenä on kamalan tukossa :P.

Siksi oikeastaan olenkin täällä näin aikaisin. Menin eilen nukkumaan yhden maissa ja nukahdin ehkä viimeistään tuntia myöhemmin. Heräsin sitten hieman neljän jälkeen enkä saanut tottakai unta kun nenä yritti tukehduttaa mut ja muutenkin ahdisti... Ei niinkun henkistä ahdistusta vaan enemmänkin sellaista fyysistä "hyi en halua nukkua" tyylistä... Emt. mistä se tullatupsahti, mutta tässä olen. Lueskelin siis kuuteen asti Fakea eli sellaista homomangaa :). Aivan mahtava sarja ja olen nyt lukenut jokaisen osan. Pitää piakkoin ehkä palautella Tiitulle, kun sen kokoelma se kuitenkin on. Tahtoisin kyllä pitää itelläni, mutta kai sitä sitten pitää kerää rahaa ja ostaa oma mokoma.

Ei ole kuumetta, eikä väsytä. Ulkona on pirun ihana sää, mutta tässä aamusella todella kylmä :(. Muuten veisin koiran jo nyt ulos, mutta en haluaisi tulla yhtään tätä kipeämmäksi. Nytkin epäilyttää vähän se seinäkiipeily... Siis kun olen kipeä ja kaikkea... onkohan se ihan terveelistä ;). Noh menen kuitenkin ja jos kuolen niin haudalle sitten iiiiiiso kimppu punaisia isoja ruusuja. Ei mitään nuppuja ;).
Mun korva on lukossa ja se on aikas jännä fiilis kuulkaas... Kun ei siel vettäkään ole :P. Jännä homma tällänen.

Nyt voisin mennä pelaamaan hobittia ja sitä ennen ottamaan särkylääkkeen ettei vatsakin olisi kipeä... Se tottakai tästä vielä puuttuikin!
Aivan siis heihei du alla!

6 kommenttia:

  1. Ellu juo teetä... Nyt on maailmankirjat sekasin...

    VastaaPoista
  2. muista et jos kahvia rupeet lipittää nii sit muksasen sua

    VastaaPoista
  3. Yritäs ny ittes pitää niin terveenä et jaksat kiipeileen tulla ;D

    Ja hah miul menee korvat lukkoon aina ku flunssa iskee...

    VastaaPoista
  4. En kyl koskaan juo kahvia... se tummaa hampaat. Ja en taida onnistuu pitää itteeni terveenä ;)

    VastaaPoista
  5. no must tuntuu et oot joskus sanonu teestä ettet koskaa juo sitä.. :p
    mä oon nähtävästi tartuttanu tautini suhun netin välityksel :D

    VastaaPoista
  6. Voih, en ole päässyt tuputtamaan sinulle teeprotokollaani! Asia pitää korjata pikimmiten

    VastaaPoista