maanantai 15. kesäkuuta 2009

Reissussa

Hei tulin vain nopeasti (niin kuin aina) kertomaan etten ole unohtanut kirjoittaa, vaan olen ollut pooooissa koneelta viimeiset kaksi päivää. Eli olin lauantaina ja sunnuntaina välisen yön Eetulla ja sitä seuraavan yön Evellä ja käväisin vain sunnuntaiaamulla kotona vaihtamassa vaatteet (ja käydäkseni suihkussa) meidän pikkasten konfirmaatiota varten :).

Se konfirmaatio meni todella hienosti ja lapset osasivat kaiken todella hyvin ^^. Olen kovin ylpeä heistä <3.
Tapasin myös kahden riparilaisen sukua: Tatun isä istui konfirmaation ajan meidän vieressä (minun ja Eetun jotka jouduimme istumaan erillämme muista isosista tilanpuutteen vuoksi) ja se sitten jossain vaiheessa tajusi että ollaan isosia ja sitten juteltiin Tatusta pikkasen. Oli mukava heppu sekin mies. Sitten menin Janetin (oman personalpikkuseni ja samalla lapsipuoleni) konfisjuhliin kun kutsuttiin ja muutkin isoset tulivat myös. Siellä näki Janetin sukua ja sillä on mitä suloisimpia sisarentyttöjä <3. Aivan älyttömän lutuseja ja Iina tykkäsi miusta eikä paljoa ujostellut...
Niih ja sitten mentiin juhlista suoraan Evelle ja Allu johdatti meitä jotain perhanan oikotietä ja mulla oli mekko eikä sukkiksia ja oikotie oli täynnä nokkosia. Arvatkaa valitinko koko matkan. On ihme jos pojat ei totaalisesti kyllästynyt siinä vaiheessa :D. Mutta päästiin sittne lopulta Evelle, joka btw asuu jossain ihan perseessä korvessa, ja Evellä sitten "myöhästyttiin huomaamattamme" viimeisestä bussista ja jäätiin sinne yöksi. Aamulla (noh iltapäivällä) lähdettiin kohti kotia ja nyt väsyttää aika pirusti! Ei ole tullut paljon nukuttua ja nytkin kukun täällä, vaikka olin suunnitellut meneväni jo kauan aikaa sitten nukkumaan ;).

Mutta siis sellaista olen puuhaillut past couple days... Ihan näin "lyhyesti" tulin kertomaan... Että tekisi mieli kirjoitella taas pitkä juttu mutta nukkumaan pitää mennä ja tänään sittne taas kesäiltaan, kun siellä nähdään pikkusia kun ne halusivat järjestää miitin :). Ihanan aktiivisia lapsosia. Sain koko eilisen päivän (maanantain) viestejä pikkusilta että "muista ilmoittaa kaikille" ja "kannattaisi ilmoittaa tarpeeksi ajoissa" jne. jne. Eivät millään antaneet miun unohtaa :). On siinä söpöä sakkia, kiitos heille että oli niin kiva ripari <3.

Mutta siis nyt nukkuman hyvää yötä kaikille <3.

1 kommentti:

  1. Hah aikas kivoi pikkusii :p

    Saaks mieki tunkeutuu kesäiltaan jos oon kiltti varjo? :D

    VastaaPoista