lauantai 27. kesäkuuta 2009

Helsinki Pride 2009



Hmm nyt on kovin paha olo.

Oltiin Annin ja Nooren ja Maran kanssa Helsinkipiridessa (tjn) ja siel sitten istuskellessa sain auringonpistoksen enne kuin tajusin laittaa ihkulin feikkishemagini päähän. Olen hieman ihastunut tämän vaatekappaleen pukevuuteen :D. Sopii hyvin myös päähän eikä vain kaulaan :D. Kiitos siis Henkalle sen lahjoittamisesta ^^.

Enivei oltiin pridessa ja sain auringonpistoksen, (ja nyt oksettaa), siellä oli huono trubaduurityyppi tjn. joka viihdytti tapahtuman lapsikansaa... Ei oikein innostanut. Ja sitten oli homokuoro(höntsy) ja ne lauloi oikein upeasti <3. Olin kiva päästä kuuntelemaan uudelleen :D.

Syötiin siellä Annin isän tekemiä täytettyjä kesäkurpitsanpaloja ja vedettiin limua ja kaura- ja homokeksejä. Oli toooooosi hyvää, mutta jäi niin paljon yli että käytiin loput jakamassa kojujen pitäjille :D. Niiden ilmeet oli hauskoja kun ne näki mitä niille tarjottiin. Ei näyttänyt kaikkein herkullisimmalta kun koko homma oli vähän levinnyt kassissa xD.

Niih ja sain taas vasemmistonuorten tulitikkuaskin :D. Se edellinen olikin jo lopussa. Ja myös kokoomusnuorten kesäkumin :D. Annin mukaan tulen tarvitsemaan sitä jossain vaiheessa ;). Ja Annihan ei koskaan ole väärässä xD.

Nyt kun oon päässy kotiin, ei ole kiva olo. Koska on vieläkin paha olo ja väsyttää. Voisi mennä lepäämään hetkiseksi, muttakun ei huvita... Ollaan taas laiskoja vaihteeksi vai mitä. Enivei tästä tuli vähän lyhyt, mutta se tuskin haittaa ketään :D.

3 kommenttia:

  1. mua haittaa ainakin kovasti tarinasi lyhyys. :D miks sun vain kaveris on lahjotellu sulle jotain päälle pantavaa ?

    VastaaPoista
  2. Noku se ei itse sitä tarvinnut ja mie halusin sen :).

    VastaaPoista
  3. Hejei, mäkin olin Prides siel puistos kuuntelemas homokuoroo :D mulle tarttui niist kojuista kesäkumin lisäksi "Taiteilijat rauhan puolesta" 30 vuotta vanha pinssi <3

    VastaaPoista