tiistai 2. kesäkuuta 2009

Pingviinejä

Tänään minun tekee mieli postata pingviinejä :). Joten teen niin...
Enivei tuli yhtäkkiä sellanen fiilis että on pakko laittaa tänne joku kiva kuva pingviineistä ja voisin vaikka nyt etsiä sellaisen kuvan tähän lisättäväksi...

*etsii*



Noin. Tuon löysin googlettamalla "pingviini" ja selaamalla niitä sivuja. Linkin mukaan joku kuva täältä blogspotista... En omista kuvaa jne jne jaadijaadijaa ja olen varmasti nähnyt kuvan jossain mutta en nyt jaksa muistaa missä :D.

Tänään oli kiva päivä ja kävin kirjastosta viimein hakemassa tuon Hengen miekka nimisen kirjan ja voisin aloittaa lukemisen heti kun on tuo mussan koe saatu alta poies :). Eli muutama päivä tuo saa lojua tuossa pöydällä kiusaten minua. Pitäisi myös lukea yksi kirja nimeltä Yöllisen koiran merkillinen tapaus. Se kertoo jotenkin kai jostain autistista ja äiti tavallaan vaatii että luen sen. Se haluais että koko perhe lukee sen tjn. Oikeen jännää... henkiläkohtaisesti ei yhtään kiinnostais tuollaset kun ei ole ihan mun tyylistä luettavaa... Mutta minkäs sille mahtaa täytyyhän äitiäkin vähän miellyttää.

Aivan eli hieno päivä ei siinä mitään :).
Ja nyt minä lopetan (kun en keksi mitä kirjoitella lisää) joten heippodei ja sitä rataa

1 kommentti: