perjantai 29. tammikuuta 2010

Backstreet Boys 2.12.2009

YLLÄRI!

Nyt siis hieman siitä mein 2.12.09 olleesta Backstreet Boysien keikasta ;). Ehkä vähän myöhässä, mutta en ole saanut kirjoitetuksi... Tosin mulla on siis tää koko homma jo valmina päiviksessä ja kirjoitan tänne sieltä suoraan selostuksen miten meni... Lisäilen myös kuvia ja varman jonkun videon :), joten nyt voitte nauttia (lol) ja nojautua taaksepäin ja sitä rataa... Nauttia esityksestä ;):

" Oltiin keskiviikkona katsomassa Backstreet Boysia... Keikka vietettii permannolla Iitun ja Annan (ja sen siskon Essin) kanssa. Oltiin jossain 7. rivissä eli aika lähellä ja nähtiin tosi hyvin! Nautin siit keikasta tosi paljon ja sebn keikan jälkeen nappailtiin tälläsiä parui, joita tippu katosta <3. Nähtiin Katja ja Isku sitten narikalla kun nekin oli päässy pois katsomosta... Kaikki yhessä mentiin asemalle ja sit siitä omiin suuntiimme ja kotiin.
Kun otettiin noita papereita kiinni nii vahingossa osuin jotakuta tyttöö kyynärpäällä päähän ja vaikka pyysin anteeks nii se kuulemma haukku mua vitun ämmäks :D?! En ite tiedä varmasti, kun en kuullut sitä ja Iitu selosti mulle sen osan... Oli tosi kivaa jeeee! "

Suunnilleen noin... Mun päivis siis oli visuaalinen osa tätä tarinaa sillä se näyttää tältä: Eikös olekin söpö(omituinen)?

Niih ja sitten sain otettua tällättejä tosi ihkuja kännykuvia, vaikka Iitulla olis varmasti parempiakin :):







Synppikset on kuvat... Ne kannattaa kattoo vähän isompana ehkä ;)... Näkyy ehkä hieman paremmin, vaikka kännyllä otettukin.

Tässä on vielä söpö video tähän loppuun... Jonkun randomin video, mutta aika hyvä ^^:


EDIT: Oon tosi pahoillani, mutta ainakaan mulla tuo video ei näy kokonaisena, vaan se menee vähän piiloon... En saanut sitä korjattua, vaikka tässä yritin... Mut toivottavasti toi näkyy jollain kunnolla tai ainakin on siedettävissä mitoissa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti