keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

Rippikoulupäivitys (ja kuvia???)

Iltaa kaikille, tulin taas ilmoittelemaan, että olen vielä hengissä ja kaikkea sellaista mukavaa. Mulla alkoi maanantaina rippikoulujakso ja sen takia olen joka iltapäivä saapunut kotiin rättiväsyneenä, koneen päälle laittaminen ei ole houkutellut ja päivällä ei ole aikaa käydä päivittämässä tai edes lukemassa päivityksiä. Mielummin kaiken sen vapaa-ajan käyttää löhöilyyn ja rentoutumiseen. Tai sitten pitää suunnitella jotain ohjelmaa nuille ihkuille pikkusille.

Nytkin olisin mielelläni kotona, mutta aattelin kipasta koneella hieman ottamassa selvää, mitä oikeassa maailmassa tapahtuu. Saas nähä milloin seuraava kerta tulee eteen...

Oikeastaan ei miulla sitten muuta... Palaillaan asiaan mahdollisesti viikonloppuna tai sitten kun leirijakso loppuu, eli se olisi ensi keskiviikkona :).

Mie oon taistellu muuten kännykkäni kanssa lähiaikoina, se ottaa tosi söpöjä kuvia aina välillä. Oon koiran kanssa lenkillä ollessani napannu muutamia suht nättejä kuvia (kännykamerakuviksi), mutta osaa en oo saanu puhelimesta ulos. Tässä kuitenki muutama miusta kauneimpia:

...

...

Niih siis piti laittaa niitä kuvia, mutta tässä kymmenisen minuuttia yritettyäni koko homma kusee yhä eikä kuvia tule, koska tämä paska ei ota niitä vastaan... Sen sijaan koiran ulvoo ulos joten kai sitä on pakko pikkulenkille mennä. Hyvää yötä ja tavataan ensivuosituhannella ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti