tiistai 1. kesäkuuta 2010

The Accidentist

Olin Annin kanssa kattomassa pitkästä aikaa The Accidentistiä. Oli ihan hyvä kolmen biisin setti, kaks mun lempparibiisiä ja yks mulle ainakin uusi soitto. Annilla on ikävä kyllä Dead Emotions (joka siis soitettiin ekana) kamerassaan, mutta sitten siit kamerasta loppu akku ja toiset kaks kuvasin kännykälläni. Omasta mielestäni laatu on aika hyvä kännyvideoks...

Tässä on siis kahessa osassa tuota se uusi biisi, jonka nimi oli My Place In The Spotlight. Se on kahtena kappaleena, koska kamera homotti tai mun sormi osu kuvausnappulalle keskenkaiken tjn...


Ja seuraava osa tässä:


Ja sitten ne soitti Highway to Neverlandin <3, aivan ihana biisi, saanen sanoa :). Mie jossain vaiheessa painoin varmaan sormen mikin päälle tai jotain kun ääni vaimenee hieman kesken videon... Ja sitten piti huitoo käsiä pois kun ne oli edes ja kamera kuvaa jotain ihan omaa :D Osaan siis todella hyvin, taitoo ja silleen ;)


Noiden laulaja on vaihtunut niin tiuhaan että hyvä kun pysyy perässä, mutta tässä taitaa olla taitavin kaikista... Tosin livenä olen nähny vaan "ekan", jo oli nainen ja tän, joka ei ollu ollenkaan ehtiny harjoittelemaan :D. SUhteellisen hyvin meni yhen päivän harjoittelun turvin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti