maanantai 28. kesäkuuta 2010

Aamublogitus, jeejee ^^

Noni, taidan taas hieman postailla kuvia ja sitä rataa.
Tuolta mie näytin eilen ku ulos uskaltauduin... Suht avonainen vihree T-paita ja vyötäisillä huppari (ei olis tarttenu :P
Ja jalkasissa miulla oli revityt vaaleet farkut ja ohhoh, korkkarit :O. En oikeen tajua miten ne mun jalkaan päätyi, mutta niilä lähdin liikenteeseen (huomatkaa myös überseksikkäät sukat, jotka tottakai sopii just noihin korkkareihin :D).

Siskolta oon kössiny tälläsen laukun: Ja se onki pysyny mukavasti mukana kanssain jonki aikaa jo. Pysyy hienosti olalla ja on yllättävän tilava :P Sopii mulle, kiitos ^^. Sisko tuskin kauheesti tykkää jos alan omii tota, mut ihan tänä aamuna kyseli onko kukaan sanonu mitään siit laukusta (ei ole ihan mun perustyliä :)

Oltiin siis eilen Katjan kanssa yhillä ja Aina töissä oli nimensä mukaan töissä, vaikka olikin sunnuntai :P Voi meitä poloisia, itselleni otin Vichyveden ja Katja otti kovana kundina persikkasidukan <3

Kyl ja sitten palataan tähän päivään ja mun aamiaiseen (mitenniin ketään ei kiinnosta HÄH?!).

Alotetaan pienellä valitusryöpyllä eli kuka keksii tehä näkkäriä, joka on yhtä levyä? Eihän sitä saa halki sivosti Erkkikään (tai Jeremias)! Kattokaa nyt vaikka millasii paloja mä sain
Noille on todella mukavaa latoa tasapuolisesti kaikkee mukavaa :)

Noh mutta onnistuin kuitenki saamaan ne voideltua ja oon ehottomasti sitä mieltä, että leivälle laitetaan eka makkara (tässä tilanteessa saunapalvikinkkua) ja sitten vasta juusto (emmentalia, NAMNAM ^^)... Mitä mieltä te ootte, kumpi tulee ensin, makkara vai juusto?

Mie oon varmaan joskus kertonu, että tykkään nauttia ruokani kirjan kanssa. Tänään oli vuorossa Diana Wynne Jonesin Aarnikotkan vuosi. En ole ainakaan sata kertaa sitä lukenut, mutta pitihän se uudelleen lukea kun sain sitä edeltävän kirjan Derkinhovin mustaruhtinas luettua ja ei sarjaa noin vaan voi jättää kesken :D.
Tossa näkyy myös teemuki, ihastuin tohon vihreeseen teehen mis on punaherukkaa tjn *sydän* Se on vaan hyvää ^^ Samoin söin omenan, jotenki ottanu tavaks ton et syö hedelmän aamulla (että jos vaikka kasvispallon sais vihreeks ;)
Nuo näkkärit näytti niin tylsiltä nii lisäsin vielä kurkkua päälle (kasvispalloooo) ja laskeskelin vielä grammamäärät kaikesta mahollisesta (kuten näkyy kynästä ja lappusesta tuolla hämärästi taustalla...)

Ei yhtään hassumpi aamiainen, ainakin se oli täyttävä ja maukas, ja puoleensa vetävä :) En oli millään malttanu lopettaa lukemista ja tulla tänne kirjoittaa merkintää :P
Ja sisko opetteli kuvaamaan mun kameralla (sen huomaa tuosta hienosta rajauksesta ja sellasista), tosin ihan ku mie kuvaisin yhtään paremmin :P

Tuota, juu kiitos käynnistä ja lukemisesta. Oli varmaan todella kehittävää ja ainakin viihdyttävää jos ei muuta ;).

Ja tässä vielä mun kaks viimeisintä kynsitaiteilua :D

2 kommenttia:

  1. makkara alle ja juusto päälle oon täysin samaa mieltä tuossa :D

    VastaaPoista
  2. first laitetaan makkara ja sit vasta juusto. jos joku tekee sen toisin nii sit se on väärässä ja saa jeremiaan (UGH) vihat päälleen. Ja mä uskon vakaasti et Jeremias (UGGG) olis saanu sun näkkäris nätisti hajotettuu :D

    VastaaPoista