maanantai 17. tammikuuta 2011

KodinYkkönen ja muuta mukavaa ostosta

Hyvää joulua, uuttavuotta ja pääsiäistä kaikille!

Mä tulin vähän kertomaan teille ostoksista joita mä olen tässä tän vuoden aikana tehny...

Käytiin Katjan kanssa tuossa 14.1. vähän kaupoilla ennen Lujista. Käytiin KodinYkkösessä häröilemässä. Katja meinas kaataa päällensä suihkukaapin ja mä kävin piristämässä frendiä, joka työskentelee siel, mukavalla kysymyksellä: "Anteeks mut löytyykö teiltä kuuden tuuman rautanauloja?"  Ja sitten kikatettiin xD. Ei ollu hauskaa ollenkaan :D. Päädyin sieltä myös ostamaan Lindalle joululahjaks Kiroileva Siili -lasin ja itelleni kolme CD:tä. 
Tuolla siis:
Panic! At the Discon albumi A Fever You Can't Sweat Out (2,35€, halpaaa)
Jazon Mrazin albumi We Sing, We Dance, We Steal Things (7,99€, hieno albumi, must have)
Tokio Hotel:in albumi Humanoid (3,01€, musta aika mukava levy sano kuka mitä tahansa!)
Siinä myös kynsilakka, jonka hankin Tarjoustalosta hintaan nakki. Ihana väri, joku bronze green, numerolla 155. Kokeilen heti ku san aikaseks...

Sit KodinYkkösestä kodin kautta Espikselle, siel käytiin kouluamassa Tarjoustalo josta toi kynsilakka ja sitten pari jääpalamuottia, jotka oli kivan väriset ^^




Sitten käytiin Entresse koluamassa läpi, mie tahdoin minittäin rotilleni ruokaa. Sain niille foodit ja käytiin Accentis kattomassa loppuunmyyntejä ku liike lopettaa. Se olikin vähän turhan kallis kauppa entresseen... Mutta kivoissa aleissa oli korut, kaikki -50% joten mie en voinu vastustaa kiusausta ostella vähän :D




Kivat rengaskorvikset, alkuperäishinta 4€, nyt 2€ MUST HAVE, vaikka mul oli jo yhet samannäköset kotona
Sitten tollaset kolmet kivellä varustetut nappikorvikset, kolme eri kokoa, alkuperäishinta 4,50€, nyt 2,25€. Mie oon aina tahtonu kaikkiin korvareikiin samanlaiset korvikset, nyt on siihenki mahis...

Käytiin kanssa ostamassa vähän ruokaa, mulle jogurttjuoma ja Katjalle mustikkakiisselitsydeemijuttua... Ja sitten kiltisti töihin.

Käytiin sitten taas sunnuntaina KodinYkkösessä, tällä kertaa kyselin kaverilta pinkkejä vasaroita. Raukka oli nii väsy ja zombie et meinas men hakee mulle sellasen xD. Mut käytiin vaan moikkaa, mulla ku on jo pinkki vasara (siitä lisää myöhemmin...) Ja sit käytiin ostamassa mulle kaks DVD-boksia, matkan "tarkoitus".
Hankin itelleni tälläsen ihanan 7 romanttista komediaa sisältävän boksin, mistä löytyy Rakkautta vain, kaks Bridge Jonesia, Wimbledon, Poika, Holiday ja Merirosvoradio. Katsoin eilen ton Merirosvoradion ja se oli ihan hyvä. Seuraavana vuorossa olis Holiday, jonka oon tosi kovasti tahtonu nähä jo pitkään ^^  Tuo boksihan siis maksoi 19,95€ ja oli ihan pakko saada!

Ostin kanssa DVD-boksin Iitulle joululahjaksi ja koska se tietää jo, voin kertoa, että se oli Frendien kolmoskausi. Sellasta siis, oli 15€ näin ympäripyöreästi.

Sellasia oli mun hetken ostokset, totesin, että sitten kun saan rahaa (mut nimittäin otettiin Opteamille töihin joten musta tulee kassaneiti) nii käyn ostaa itelleni tollaset isot kunnon kuulokkeet vanhojen risojen tilalle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti