perjantai 12. helmikuuta 2010

Candi cane -kynnet

On taas perjantai ja toinen lukulomapäivä meneillään... Mulla oli yksi tunti koulua ja sekin oli ruotsia. Käyn nyt sellasta kurssia ku Våga tala ja ideana olis puhua ruottia kokoajan. Ongelmaks osoittautu se, että ope puhuu vaan ruottia meille enkä tajunnu mitään ku se selitti meille... Ope myös totes (tajusin siis jotain jopa) että jos on poissa kaks kertaa nii pitää pitää jokin 10min puhe PÅ SVENSKA!!! Ihan ku mie saisin niin pitkän puheen aikaseks, mutta Katja ei päästä mua pois siltä kurssilta joten kai tää on vaan pakko kestää... Pitää yrittää jotenkin paeta tota puheenvuorojuttua :(.

Noh tänään oon siis menossa kohta Lintulle Iitun seuraksi ja sitten tehään yhessä jotain kun Lintu pääsee koulusta... Kuitenki Lintu ehtii kotiin enne ku mie ehin niille ;). Mutta sitten perinteisesti mennään lujikseen ja mie ja Iitu ollaan töissä tänään :), sain itteni palkkalistoille tänäänkin ^^.

Oon nyt innostunu taas vähän enemmän ku paljon näistä kynsistäni (vaikka nyt pitääkin leikkaa lyhyeksi, kun yksi katkes) ja siksi vähän taiteilin ja yritin kovasti tuota vesimarmorointitekniikkaa, josta luin... Mut miulla se ei oikeen onnistunut kun ei ne tykänny levitä ne lakat sinne veteen :(... Tartten ehkä vähemmän paksuja lakkoja :D?
Joten koska tuo tekniikka ei toiminut niin päätin vaan keksii jotain kivaa tähän kynsiini ja lopulta ne näytti tältä: Ei oo ehkä maailman laadukkain kuva, mutta kivat kynnet tuli ^^.
Sitten päätin testailla tuota, että laittaa jonku ihan perus tarran kynteen ja lakkaa päälle... Joten mentiin Katjan kanssa tiimariin ja tarttu mukaan yks tarra-arkki... Ja hyvin toimii ^^ Tosin kuhmurainen kynsi tulee jos ei laita tosiaan montaa kerrosta päällyslakkaa päälle :)...

Tuollasilta mun kynnet siis näyttää tällä hetkellä... Pistin vaan yhteen kynteen ton tarran ku näiden lakkojen poistaminen ja uudelleen laitto oli niin tuskaista :D. Ehkä ensi kerralla sitten kakkiin kynsiin ;).

Mulla on sitten suunnitteilla sellaisia merkintöjä ku Billy Talentin keikka -merkintä, weddings-merkintä ja my pants -merkintä :D. Oon suunnitella niitä jonki aikaa ja luulen, että nyt ku on paljon vapaa-aikaa nii saan ainakin tuon BT-merkinnän tehtyä (jos vaan saan iitulta ne kuvat ^^).

Siihen asti so long!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti