maanantai 17. maaliskuuta 2014

Random kuvia vuodelta 2011

Noni, koulussa on niin kiinnostavaa ja mulla on nälkä, joten päädyin selaamaan vanhoja kuvia, katsaus menneisyyteen siis tulossa. Selasin vuoden 2011 kuvia summamutikassa ja löysin sieltä vaikka mitä kivaa, mutta kelasin ettei kaikkea voi laittaa esille, joten tässä vaan pari valittua palaa (ei välsisti edes parasta palaa):

Ruusuja :)

Lisää ruusuja, mistä ne kaikki oikein on tullu?

"Leijonaa mä metsästän" Nutsa RIP

Yks mun rakkaista läskimooseksista :) RIP Höpölöpö

Sellasta siis tänään, tähän blogiin tällä viikolla odotettavissa hiljaisuutta (riippuen siitä kuinka tylsää koulussa on niiku näkyy), mutta tohon mun ja Katjan Shanshain Productionin blogiin olis odotettavissa merkintää tosta Bäkkärien ja Hunksien keikasta. Saas nähä, jos saadaan aikaseks :)

Hyvää alkavaa viikkoa teille, mulla on tänään odotettavissa työvuoro S-Marketissa ja en oo ollu mokoman laisessa hetkeen, katotaan osaanko enää toimia sellasessa mestassa :D Vähän stressaa, mutta ehkä mä selviydyn. Heissulivei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti