maanantai 1. lokakuuta 2012

Päivä 7 – Paras ystäväni

Hohoo, huomasin, että mullahan on ollu haaste tuolla nukkumassa, kelasin siis että jos vaikka vähän jatkaisi sitä :)

Paras ystäväni, hirveen hankala kysymys täytyy myöntää. Mulla kun ei ole silleen erityistä parasta ystävää, oon vähän sellainen kausi-ihminen, että hengaan aina kausittain paljon jonku kanssa ja sit se vähän jää ja hengaan jonku toisen kanssa...

Siispä mä päätin, että postailen kuvia kavereista ja sitten voitte vaikka ilmeiden perusteella päättellä kuka vois olla mun parhaistaparhain kaverrrri :)

Dillo on kaverien paras paikka viettää aikaa :) Tässä minä, Katja ja Isku
Ja koska piti saada Kessukin kuvaan nii tämmönen jostain abiristeilyltä (uudemmat ei ollu julkasukelposia xD) Tuossa siis eka vasemmalta o Kessu :)
Tässä siis minä, Iitu ja Lintu. Kuva ei oo ainakaan sata vuotta vanha mut uudempii en löytäny, pitää korjaa asia :)

Siinä on sitten vielä Anni ja mie, taaskin satavuotta vanha kuva lintsiltä, mutta uudempia ole :D
Jos joku haluu kuvansa pois tai omistaa paremman kuvan, jolla vois ittensä korvaa nii pistäkää viestii ja korjaan asioita siedettävämmälle kannalle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti