tiistai 9. marraskuuta 2010

101. Merkintä O:

Tämä on 101. blogimerkintäni (sadas kun meni jo) ja mie päätin sen kunniaksi tehdä jotain kivaa... *yrittää miettiä, mikä olis kivaa* ja tuota tuota tuota mie... JOOH, mie luettelen teille mun tänhetkisiä LEMPIjuttuja... Eiks kuulostakin kiinnostavalta!? (Sori mun suuri mielikuvitukseni puute tänään).

Minä ole Elisa ja minun lempi...

...värini (mikä aloitus) on VIHREÄ, kuka oli yllättynyt? Mie tosin tykkään myös ruskeasta ja sinisestä ja sellasista maanläheisistä väreistä... Erityisesti kuitenkin kirkkaanvihreä ja sellainen harmaanvihreätsyteemi miellyttää :D Ja sen myös näkee miun pukeutumisesta, jos joku on huomannut

Tämänhetkinen lempparibiisini on tuotanoin varmaan Die Prinzenin DEUTSCHLAND, jota olenki kuunnellut 263 kertaa tähän mennessä. Oikeasti soittoja on ollut paljon enemmän, mutta Last.fm vammaa aina ja ikuisesti. Luultavasti tuo suosikki muuttuu kohtapuoliin taas, koska olen aika paljon nyt kuunnellut tollasta discomitäliepoppia, sieltä ei kuitenkaan noussut mitään ihmeellistä esille, joten Deutschland sen on oltava :) Se on mun soittarina ja herätysäänenä ja kaikkea... Elkää muuten kysykö mitään videosta, se on huono versio (oikeesti o.o) ja kuva menee ei ihan oikein ja siinä on RUMIA saksalaisia miehiä...

Bändeistä paras on ollut aina THE USED ja tulee varmaan aina olemaan. Sieltä seuraavilla sijoilla tulee sellasia ku The Baseballs ja Nightwish ja Adam Lambert... Mutta The Usedin paras biisi on ehkä I Caught Fire (In Your Eyes), siin on niin ihana musavideokin(joka on muuten mun kai all time favorite nyt kun niistä puhutaan), jonka voi käydä TÄÄLTÄ kivasti kattelemasta :)

Favoritemaa on tottakai SAKSA *paljon ihkusytämiä*... Se on vaan jotenki aina ollu mun suosikki ja mie tykkään siitä kielestä todella paljon ja on se kaiken lisäks viel maantieteellisesti hassun muotoinenki... Muita kivoja maita on sitten vaikkapa Australia, Irlanti ja Romania, Saksa on vaan aina ollu ykkösenä

Mennään taas todella perinteisiin kysymyksiin ja kerrotaan lempparikukkanen. Se taitaa olla RUUSU samalla sijalla sellasen todella kauniin valkoisen kukkasen kanssa, jonka nimeä en tiedä (ja arvatkaa ärsyttääkö), mutta se on tälläsen näköinen, Ellu tyksii ^^

Lempieläinhän mulla on ROTTA, vaikka suunnilleen kaikki elukat onki ihania ^^ Tyksin kanssa kissoista, koirista ja käärmeistä aika paljon (onko käärme eläin?)... Siinä on mun pikku läskipallerot kun ne viel mahtu tohon palloon kaikki...

Saa riittää nuo, en jaksanut enää kirjotella, jos tulee mieleen joku kiva juttu, jonka kanssa haluisit tietää nii kysy ja lisään sen tähän :) Kaikki kuvat on muuten tuota rottakuvaa lukuunottamatta googlesta haettu aiheeseen sopivilla hakusanoilla, ei ole minun ja kiitos niille, joilta ne kössin julmasti ;)

2 kommenttia:

  1. Nyt se on valmis ;) Äsken vaan testasin kuinka pahasti kuva vammaa, nyt ne vammaa vaaaaan vähän :D

    VastaaPoista