lauantai 2. lokakuuta 2010

Huomenna PARTYT

Moi, mulla on huomenna synttärit... Huomiseen on 2 ja puoli tuntia. Sen jälkeen mulla on enää yksi vuosi teini-ikää, aatella. Kohta on kahenkympin kriisi ja sit pitä panikoida.

Aattelin tosiaan tulla kertomaan missä mennään :P Saas nähä mitä huomenna on luvassa. Voin kertoa, että huomenna on tiedossa hyvää ruokaa, mahdollisesti niin vatsalle kuin silmillekin :). Sen lisäks mennään Kessulle viettämään laatuaikaa yhdessä ja sen jälkeen sitten laulamaan karaokea Kannuun. Tähän lystiin liittyvät minun lisäkseni siis Kessu ja Katja. Isku ei ikävä kyllä pääse, koska sillä on maanantaina kirjotukset, mutta en mie tuomitse sitä :D.

Mie sain ajokortin tuossa torstaina ja oon jo kolme kertaa sen jälkeen istunu auton ratissa. Kävin ajamassa torstaina Nannan isän autoa... HUI, en sentään rikkonu sitä, vaikka kyl pari poliisisetää katteli naureskellen mun peruutussähellyksiä :P.
Sitten ajoin siskoni ja sen kaverin kouluu perjantaiaamuna... Se meni ihan hyvin, Mein Golf on ihan kiva ajopeli, hieman hämää nuo vaihteet ku niitä on vaan 5! En mie oikeen osaa päätytää millä vaihteella pitää ajella...
Nyt äsken kävin hakemassa äidin dösäriltä, ulkona on toooosi sumusta, vähän jännitti mut kerranki en sammuttanu autoa kertaakaan ^^ Me is very happy :)

Nooh, sellasta täl kertaa... Siirsin kuvia koneelle, kännyltä ja kamerasta, olin tooooodella ahkera, piti nimittäin siirtää ne perhanan kuvat kännyn kansioista toisiin ja poistaa vanhoja ja vaikka mitä... Pitää sitten viel käydä ne läpi ja tsekkaa mistä pitää kirjoittaa jotain... Olisko siel jotain oleellista :D

Voisin valita nyt jonkun kivan pimeen kuvan... Ku kerta ulkonakin on pimeetä ;)

Nooh, tässä nyt on :) Otin ton kerran koiran kanssa lenkillä ollessa. Kyllä mun kännykkä on ihku, vaikka piti tässä vähän värejä parannella... Ja ehkä inostuin vähän liikaaki :D

2 kommenttia:

  1. "Vaan 5 vaihetta" Millasella ihme batmobiililla sä oikeen oot ajellu?

    VastaaPoista
  2. Semmosella missä on !!6!! vaihdetta :D

    VastaaPoista