keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Korsetti edition

Hahaa, kukaan ei varmaan edes tiiä (paitti ne joille sillon hehkutin), että miun oli tarkoitus tehä asupostaus tossa hmm... Nooh sillon ku oli viel kuuma ilma huh,huh... Tuota, kuvien päivämääristä päätellen nää on otettu 31.7.2010 joten ei siitä niiiiin kamalan kauan ole ku tää merkintä piti julkasta... Otan siis nyt ensimmäisen askeleen saadakseni tän blogin ajantasalle (matikan kertaamisen missaamisen uhallakin) ja postaan mun aikaisen synttärilahjani esittely/posekuvat. Postaan myös (ihan siskoltani lupaa kysymättä) muutaman kuvan siitä sama asu päällä, koska ne vaan näyttää nii hyviltä ja sitten pari kuvaa siskon saamasta vaatekappaleesta, joka ikävä kyllä on hieman iso mulle tosta rinnan kohalta :D Sisko ku on sellanen povipommi o.o

Ja aatelkaa muuten sitten minkä vaivan oon nähny ku oon setviny nää kuvat... Nota otettiin tona päivänä yhteensä Ellumaisesti 140 kappaletta :D Ja siitä sitten "parhaat":

Alotetaas minusta (MINÄ, jee)




Pari hehkeetä ulkoposetuskuvaa... Huomatkaa mun lahjakkaat poseeraamistaidot...

Sitten vielä yksi lisää... Kai ootte jo huomannu Eemelin tuossa vieressä, se ei suostunu lähtemään pois kuvasta... Nuo ylläolevat on siskoni ottamia, joten kaikki mikä liittyy kuvaajaan on sen syytä (tai ansiota) tai sitten mun kuvanmuokkaustaitojen vika ;)

Sitten sisällä otettu tollanen kämänen lähikuva... Ite ku otti nii tuo oli paras niistä o.O

Tämä sitten kanssa oman kuvaus- ja poseeraustaitojeni tulosta... Ne siis on vaan on mitä on... Ja laitoin vaan kameran ottaa putkeen 10 kuvaa ja parhaani mukaan yritin jotain ilmettä vääntää xD



Ja sitten siskoni:
Tää on niin nätti, otin eri kulmasta ku mitä sisko otti mun omat. Nää kuvat kuvattiin enne mun kuvia ja kokeilin eka miten homma toimis noin päin, mutta valoa tuli liikaa...

JA sitten testasin taas uudesta kulmasta, tää näyttää tosi kivalta kanssa, vaikka nyt en julkasekaan mitään muita poseja ku tollasia kurkataan olen yli juttuja

Ette nyt pääsekään näkemään niitä siskon asun kuvia... Totesin et ne poset on viel huonompia ku muistin eikä niitä vois millään julkaista :D Joten saatte tyytyä näihin ja yritän (XXD) taas aina välillä postailla jotain... Kuhan vaikka kirjotukset on ohi nii on aikaa... (Hyyvä läppä, ei onnistu)

2 kommenttia:

  1. Eemeli yrittää kovasti kurkkii sun hamees alle :D ja olis sit parempi kans kirjotella karjaasta ja kannusta NII.

    VastaaPoista
  2. Erittäi hyvin onnistuneita kuvia sinusta ja siskostasi olette molemmat erittäin kauniita, nättejä ja söpöjä noissa korseteissa ja hameessa.

    T: Henkka

    VastaaPoista