lauantai 15. toukokuuta 2010

Lenssu ja hanaaa imitoiva nenä

Tulin tänne ihna vain lukeaks... eikun siis kertomaan että olen kipeä ja siksi a) kykenemätön laskemaan matikkaa ja b) kirjoittamaan postauksia vaikkakin en nää mitään estettä kummallekaan. Mulla on tosi paljon rästikirjoitettavaa ja mä ihna oikeesti haluun kirjoittaa viel joskus ne postaukset (jotta saisin tungettua mun joululahjat kaapinpohjalle lattialta?) joten elkää ihmetelkö jos jossain satumaisessa vaiheeessa alkaa ilmestymään täysin random postauksia täysin rändom asioista ja todella sekalaisessa järjestyksessä... Jos siis jaksan niitä kirjoitella :D.

Olis niin paljon kerrottavaa: joululahjat, kaikki ne baarireissut joilta on kuvii, HUNKSreissut jotka on ollu aivan mahtavia, kaikki mun vaihtelevat kynsityylit joita oon kokeillu, kaikki ostokset jotka myös kasaantuu sinne lattialle oottaen postaamista :P... Hyvin menee niiku huomaatte ja nyt toivoisinki että kertoisitte mulle tapahtumia joista mun ehottomasti pitäs postata... Ja posteje joita pitäs korjailla tai kuvia joita julkasta ;)

Heipsan ja toivotan itselleni pikaisia paranemisia koska sunnutaina it's X-FACTOR baby jne xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti